Zilga haastoi minut parisuhdekyselyyn. Tässä vastauksiani:


Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?

Olin käymässä Nokialla ystäväni luona, menimme paikalliseen ravintolaan tanssimaan, ja nykyinen mieheni TIETENKIN haki minua tanssiin.
Silloin heti kuului se kuuluisa KLIK ("Silvian ja Kallen klik"), ja siitä lähtien olemme olleet yhdessä (37 vuotta syksyllä). Eli vastaus sitten varmaankin, että emme tunteneet ennen seurustelua!


Kuka pyysi ketä ulos?
Asuimme eri paikkakunnilla, sovimme heti tavattuamme, että tulen seuraavana viikonloppuna taas Nokialle. Nokialle siksi, että minä asuin maalla, eikä siellä ollut oikein paikkaa tavata, kotiin ei heti viitsinyt viedä ;D

Kuinka vanhoja olette?
Minä 59 ja mies 57

Kumman sisaruksia näette enemmän?
Miehelläni ei ole sisaruksia, joten minun. 

Onko teillä yhteisiä lapsia?

2 yhteistä poikaa ja yksi poika (jolle mieheni on ollut isä enemmän kuin oikea isä koskaan) minun edellisestä liitostani .

Entä lemmikkejä?
Tällä hetkellä ainoastaan Danin Dolli, musta kiinanpalatsikoira, joka on hoidossa silloin tällöin. Oma maltankoiramme Heili kuoli pari vuotta sitten 17 vuotiaana.

Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?

Koska olemme olleet melkein 37 vuotta yhdessä, tuollaisia tilanteita ei ole. 

Kävittekö samaa koulua?
Emme.

Oletteko kotoisin samasta kylästä?
Emme ole!

Kumpi on älykkäämpi?

Mensan testiä ei olla tehty, mutta uskoisin, että kumpainenkin omalla tavallaan. 

Kumpi on herkempi?
Minä vissiin, vaikka miehenikin osaa näyttää kyllä tunteensa. 

Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona?

Emme harrasta ulkona syömistä, paitsi kesäisin syömme koko kesän ulkona terassilla, jossa myös laitamme ruuan.

Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?

Portugali

Kummalla on hullummat eksät?
Minulla, koska miehelläni ei eksää ole!. 

Kummalla on pahempi temperamentti?

Kyllä se minulla taitaa olla. 

Kumpi laittaa ruoan?

Mieheni tykkää ruuanlaitosta (laittaakin hyvää ruokaa), joten hän useimmiten.

Kumpi on sosiaalisempi?
Aika tasapuolisesti molemmat.

Kumpi on siisteysintoilija?
Ei onneksi kumpikaan! Minua epäjärjestys alkaa kuitenkin nopeimmin kiusaamaan.

Kumpi on itsepäisempi?        
Minä varmaankin.

Kumpi vie suuremman osan sängystä?
Mieheni isomman kokonsa vuoksi ;D

Kumpi herää aikaisemmin?
Yleensä mieheni.

Missä ensimmäiset treffinne olivat?

Tapasimme ensin Nokialla, ja sitten menimme elokuviin Tampereelle (suurkaupunkiin maalaistytön mielestä).

Kummalla on suurempi perhe?
Minulla. Meitä on kolme sisarusta, miehellä ei ole ollut sisaruksia.

Saatko usein kukkia?

En kovin usein. Mieheni on näissä asioissa tyypillinen hämäläinen jörrikkä!

Kumpi on mustasukkaisempi?
Nuorenpana minä, nykyisin en osaa sanoa, kun ei ole aihetta onneksi ilmennyt.

Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava?
Minusta se oli vakavaa heti sen Klik'in jälkeen!

Kumpi syö enemmän?

Mies hallitsee tuon paremmin.

Kumpi pesee pyykit?
Minä pesen.

Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?

Minä, miehen ei kuulemma tarvitse, kun hänellä hyvä sihteeri.

Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä?
Mies.

Haastan tähän mukaan: Tarjuskan, Kuvanakkelin ja Unelman