Pikku-Kallen isä opetti Pikku-Kallelle, ettei ollut sopivaa sanoa "Minua pissattaa".
"Kun sinua pissattaa, sano vaikka, että sinua laulattaa."
Seuraavana päivänä Pikku-Kalle meni yökylään mumminsa luokse.
Hän heräsi yöllä ja sanoi: "Mummi, minua laulattaa".
"Nyt on jo liian myöhä lauluun", mummi vastasi.
"Mutta kun mua laulattaa ihan hirveästi."
"No laula sitten, mutta ihan hiljaa mummin korvaan."

__________
         
    
Pikku-Kalle oli päässyt vanhempiensa kanssa ravintolaan syömään. Annokset olivat niin mahtavia, että jokaiselle jäi jotakin lautaselle.
Äiti, joka oli kovin nuuka, ilmoitti tarjoilialle: -Voisitteko tuoda minulle muovipussin, niin voisimme viedä ruuantähteet koirallemme?
-Jippii, Kalle hihkaisi. -Mä saan koiran!


__________                                

Aku ja Iines

Aku ja Iines olivat tansseissa, ja joku kömpelö mies tuli hakemaan Iinestä tanssiin. -Kylläpä neiti tanssii hyvin, tokaisi mies hetken kuluttua.

-Kunpa voisin sanoa teistä samaa, tiuskaisi Iines.
-Valehdelkaa kuten minäkin.


zwani.com myspace graphic comments