Selma haastoi minut ja Aimarii antoi haasteen M-kirjaimella alkaville blogeille tai nimimerkeille.


Minun pitäisi kertoa 5 riippuvuutta itsestäni.

riippuvuus.jpg

Haasteen mukana oli tällainen plakaatti. Kiitos!


Ja sitten; mm. näistä minä olen riippuvainen:

1. Perheestä olen eniten riipuvainen. Mikäli joku perheestäni "voi huonosti", minä voin varmaan vielä huonommin, ja kaikki energisyyteni katoaa tipotiehensä.

2. Tietokone ja netti, ilman niitä ei varmaan enää mistään tulisi mitään.

3. Kännykkä; kulkee aina mukanani, jopa postilaatikolle talvella. Miniäni liukastui kerran pihassa töihin lähtiessään ja loukkasi selkänsä niin pahasti, että olisi joutunut olemaan siinä niin kauan, kunnes mies olisi tullut kotiin, ellei olisi ollut kännykkä taskussa, jolla sai hälytettyä apua. Tämän jälkeen olen ottanut kännykän mukaani aina, talvella jopa mennessäni  postilaatikolla käymään.

4. Yösyöminen; onneksi kuitenkin vain joko hedelmiä tai vihanneksia. Mennessäni nukkumaan, otan mukaani kirjan (kuvankäsittely-, valokuvaus- tms. kirja) ja sitten kasan tomaatteja, kurkkua tai hedelmiä. Varsinkin kurkun rouskuttamisesta isäntä on mielissään, ei kuulemma saa nukuttua siinä metelissä Pusu

5. Jääkiekko ja sen myötä tullut seuratyö ovat sellaisia asioita, joista luopuminen toisi minulle pahat vieroitusoireet. Aina keväälläkin kauden loputtua, on pitkään sellainen "tyhjä" olo.


Tämä haaste on annettu jo niin monelle, etten nyt haasta ketään erityisesti, mutta jos SINUA ei ole vielä haastettu ja "rohkenet" kertoa meille muillekin "paheistasi", niin tässä on haaste Sinulle!