Eilen iltapäivällä minulla oli pieni hetki "vapaata", joten äkkiä kamerareppu olkapäälle ja menoksi.

Olin niin innoissani, etten ollut huomannut edes saappaita laittaa jalkaani, vaan olin sujauttanut varpaani lenkkareihin.
Aika äkkiä kyllä huomasin, mitä oli tullut tehtyä, sillä kaikki mielenkiintoiset kohteet vaativat rämpimistä melkein polvia myöden lumihangessa.

Kylläpä sitä lunta oli tullutkin paljon!

Kotiin tultuani naureskelin itselleni; olin peuhtaroinut lumihangessa kuin pieni kakara ja hauskaa oli ollut!
Lähellä menevällä maantiellä ihmiset olivat katselleet kummeksuen moista mummelia! Hyvä, kun eivät olleet hälyyttäneet piipaa-autoa ;-)


2101664.jpg
Klick!
Tämä piikkisika tuijotti ohi virtaavaa vettä, liekö ateriaa katsastellut! Olin jo luiskahtaa syötäväksi, kun lumen takia ei nähnyt tarkasti, missä pitävä maa loppuu, huh!

2101667.jpg
Klick!
Kauniita luonnon taiteilemia asetelmia oli joka puolella.

2101670.jpg
Klick!
Välillä aurinkokin pilkahti puiden lomasta, vaikka pääosin olikin aika synkkää.

2101669.jpg
Klick!
Kaikkea sokerikuorrutusta luonto ei vielä ollut nuoleskellut pois.