Recados e Imagens - Bom Fim de Semana - Orkut


Seuraavassa tosikertomuksia vakuutusyhtiöiden vahinkoilmoituskaavakkeista, joissa autoilijat ovat pyrkineet lyhimmällä mahdollisella tavalla kertomaan vahingosta. Virheellinen kielenkäyttö ja kirjoitus voi joskus olla hauskaakin.

  • Tullessani kotiin ajoin väärään taloon ja törmäsin puuhun jota minulla ei ole.

  • Luulin että ikkuna oli alhaalla, mutta huomasin että se oli ylhäällä kun pistin pääni sen läpi.

  • Kaveri oli jokapaikassa kadulla. Minun täytyi kurvata monta kertaa ennenkuin osuin häneen.

  • Lähdin tienreunasta, vilkaisin anoppiani ja ajoin padon yli.

  • Yrittäessäni tappaa kärpästä, ajoin puhelinpylvääseen.

  • Olin ajanut 40 vuotta kun nukahdin rattiin ja jouduin onnettomuuteen.

  • Olin matkalla lääkäriin peräpään vaikeuksien kanssa kun kuningaspulttini antoi periksi ja aiheutti minulle onnettomuuden.

  • Kun lähestyin risteystä, niin yhtäkkiä eräs merkki ilmestyi paikassa missä koskaan ennen pysähtymismerkkiä ole ilmestynyt. En voinut pysähtyä ajoissa estääkseni onnettomuutta.

  • Kerroin poliisille etten ollut loukkaantunut, mutta kun otin hatun päästäni totesin, että minulla oli kallonmurtuma.

  • Olin vakuuttunut että vanha herra ei ehtisi kadun yli kun osuin häneen.

  • Jalankulkijalla ei ollut tietoakaan minne mennä joten ajoin hänen yli.

  • Näin hitaasti liikkuvan, surullisen vanhan herrasmiehen, kun hän pompahti autoni katolta.

  • Epäsuora syy onnettomuuteen oli pieni kaveri pienessä autossa, jolla oli suuri suu.

  • Lensin autostani, kun se jätti tien, myöhemmin minut löysi ojasta pari eksynyttä lehmää.

  • Puhelinpylväs lähestyi. Tarkoituksenani oli kurvata kun osuin toiseen autoon.

  • Toinen auto törmäsi minun autooni antamatta varoitusta aikomuksistaan.

  • Törmäsin pysähtyneeseen kuorma-autoon, joka tuli toisesta suunnasta.

  • Kuorma-auto peruutti läpi tuulilasin vaimoni kasvoihin.

  • Olin ostanut taimia koko päivän ja olin matkalla kotiin. Tulin risteykseen ja yksi pensas hyppäsi eteen estäen näkökenttäni ja en nähnyt toista autoa.

  • Autoni oli laillisesti pysäköity, kun se peruutti toiseen autoon.

  • Näkymätön auto ilmestyi tyhjästä, osui autooni ja katosi.

  • Tööttäsin, mutta äänitorvi ei toiminut, sillä se oli varastettu

  • En voi maksaa korvausta, sillä vaimoni kuoli kolme vuotta sitten ja isoäitini elättää minut

  • Jalankulkija osui minuun ja meni autoni alle

  • Auto oli pysäköity kadun reunaan. Olin itse asioilla kun tulin auton luokse en itse huomannut koko asiaa mutta mukanani oli eräs mies nimeltä Virtanen, joka huomasi. Kyselimme lähistön ihmisiltä mutta kukaan ei osannut sanoa mitään.