Vapulis antoi minulle H-kirjaimen blogistani löytyneen helpottaa- sanan "inspiroimana".

Mietintämyssy päässä mietin ja mietin, kirjain ei ollutkaan kovin helppo, mutta lopulta päädyin seuraaviin sanoihin. Sanat ovat sellaisia, joiden sisältö merkitsee minulle jotain erityistä, tai sanasta tulee jokin muisto mieleen.



Harakka        

                      Rakkaan siskoni nimimerkki täällä blogimaailmassa

 

Harmi

Viimeisen puolentoista vuoden aikana minua on harmittanut useasti. Harmitukset, joille et voi itse tehdä mitään, harmittavat.

 

Hevonen

Hevosesta minulle tulee aina mieleen syntymä. Lapsena katselin varsan syntymää, joka tapahtui aivan keittiömme ikkunan alla, se oli niin ihmeellinen tapahtuma lapsen silmissä, että se painui mieleen.

 

Huumori

Huumorin kukka on kaunehin kukka, huumorintaju on mielestäni tärkeä ominaisuus.

Minä tulen isääni, aina pikku "pirunkuri" mielessä.

Recados e Imagens - Fofas - Orkut


 

Huominen

                      Huominen merkitsee elämän jatkumista ja toivoa paremmasta


Recados e Imagens - Fofas - Orkut



Hellyys

Olen erittäin lapsirakas ja tästä sanasta mieleeni tulee äidinrakkaus. Omat lapset ja lapsenlapset melkein pakahduttavat sydämen hellyydestä ja rakkaudesta heihin.

Recados e Imagens - Fofas - Orkut



Heikko

Minua ei ärsytä oikeasti heikko, vaan sellainen, joka teeskentelee ja tekeytyy heikoksi. Minulla oli nuoruudessa yksi työkaveri, joka aina miesten läsnä ollessa tekeytyi heikoksi ja avuttomaksi, yäk! En osaa arvostaa sellaista ihmistä : (

 

Hymy            

Hymy - iloisuus – positiivisuus, tärkeitä juttuja ihmisessä ja elämässä


Recados e Imagens - Fofas - Orkut


Hyväksyä

Tämä on minulle arvokas sana. Eläminen on ihanaa, kun pystyy hyväksymään itsensä ja muut sellaisina kuin ovat. Pitää hyväksyä ja kunnioittaa sitä, että kaikki eivät ole yhtä kuin minä itse.

                     

Häviö

Vihaan häviötä, joka tulee vastustajan käyttämien moraalittomien ja valheellisten keinojen seurauksena, mutta sekin vaan on joskus hyväksyttävä.

Toisaalta, en helpolla myönnä itselleni sellaista häviötä, että en jotain asiaa osaa tehdä, vaan etsin ratkaisua ja oppia vaikka kiven alta, kunnes homma luonnistuu. Joskus tietenkin pääsisi helpommalla, kun yksinkertaisesti pyytäisi toista tekemään, mutta minkä luonnolleen mahtaa ; )



Recados e Imagens - Fofas - Orkut

Kun kommentoit tähän, annan sinulle kirjaimen, jolla voit jatkaa leikkiä.
Mainitse kommentissasi, mikäli et halua kirjainta!