Taas meitä lyötiin. Yksi jäävuoro vietiin taas lisää, tilalle tosin annettiin korvaava vuoro 40 km päästä klo 16.30. Tuohan on vitsi, reeneissä pitää olla tuntia ennen alkua eli 15.30, joten täältä pitäisi lähteä ennen kolmea. Helppo nakki työssäkäyville ja monelle koululaisellekin, kun koulu loppuu kolmelta.Täällä oleva vuoro alkaa klo 17.

Edustusjoukkueemme pelasi itsensä kevääksi sarjaporrasta ylemmäksi, joten reeniaikaa pitäisi senkin saada enemmän, mutta näin meillä kaupunki palkitsee menestyksen.

En nyt enempää vuodata tätä (rupeaa jo itseäkin kyllästyttämään). Huomenna alkaa tosi taisto!

Olen harmitellut tuota synkkää ilmaa, mutta nyt olen siitä mielissäni, koska nämä seurajutut vievät taas kaiken minun aikani, enkä siis ehtisi kuvailemaan. Nyt ei harmita niin paljoa :D

Minä olen varmaan vähän "pimeä", sillä lupauduin eilen hallituksen kokouksessa työryhmään, joka rupeaa hahmottelemaan seuraan palkattavan (ehkä) toiminnanjohtajan toimenkuvaa ja muuta asiaan liittyvää. Seuramme on niin suuri, että toiminnanjohtajalle olisi tarvetta.

Opetusministeri myöntää tänä vuonna 200 seuralle tukea tuollaiseen hankkeeseen ja ajattelimme, että voisimme hakea sitä, mikäli saamme suunnitelmat hakemisajankohtaan mennessä valmiiksi.


Laitanpa taas pari vanhaa kuvaa.

 

Klik!

Olimme uutta vuotta vastaanottamassa Danin kotona ja nautimme hienoista kitarasooloista, joita Dani esitti äitinsä kanssa.

 

Klik!

Kuvassa pakkanen lähellä kolmeakymmentä astetta