Tänään olen paininut pelipaitojen kanssa, ommellen niihin nimiä ja mainoksia.
Siitä onkin pitkä aika, kun olen (ompelu)koneen ääressä istunut. Ihan kivaa hommaa pitkästä aikaa. Vois vaikka innostua taas ompelusta, ellei se rasittaisi selkää ja käsiä niin paljon.

2038066.jpg
Tässä yksi kasa paitoja, joita oli ompeluhuone väärällänsä.

Vapulis antoi blogissaan minulle kirjaimen, jolla alkavia, minulle merkitseviä, sanoja minun pitäisi tänne listata. Tuossa  ommellessa koitin samalla niitä miettiä, mutta pää oli ihan tyhjä. Saas nähdä, saanko huomenna jotain aikaiseksi.

Nyt ajattelin käydä vielä vilkaisemassa teidän blogejanne ja sen jälkeen siirryn viettämään televisioiltaa isännän kanssa, pitkästä pitkästä aikaa.

Ei tiedä, vaikka oikein kynttiläillallinen syötäisiin ; )

zwani.com myspace graphic comments